Na de ki vagyok Én?

Kulturális menedzserként végeztem, tanultam pszichológiát, szociológiát, pedagógiát. 18 éve jógázom, 10 éve oktatom.
Tanultam a Kovács Gyöngyinél ( Padma ), Bálint Jánosnál ( Purnam - őt tekintem mesteremnek), Varga Juditnál, haladó képzést, Csíki Mariannál gyerekjógát, Bene Máténál 3 továbbképzést végeztem a gerinc, és porckorong védelme a jógaórákon témában. Jelenleg min. 600 óránál tartok, de csak 400 órás Yoga Allience papírom van, épp folyamatban az utolsó 100 óra, de ebbe nem számoltam bele a 95 órás gyerekjóga oktatói tanusítványom. Elvégeztem egy féléves sportoktatói OKJ-s képzést is 2013-ban. Végeztem továbbképzéseket (workshopokat) Mukeshnél, Indu Aroránál, Miklós Ervinnél.

Az ikerlányaim születése után pár évig nem gyakoroltam a jógát a klasszikus értelemben, de a jógagondolkozás áthatotta a napjaimat, és a nevelési stílusomat. Ők most pont tinédzserek, 13 évesek.

A kamaszok oktatásánál fontos a jó erőnlét, a biztos fizikai, és pontos anatómiai, fiziológiai ismeret, és a folyamatos fejlődés.
Tinédzsereket 5 éve oktatok. Az oktatásomra nagy hatással van Uzsalyné Pécsi Rita neveléskutató munkássága, hozzáállása. Amerikai online és angol kontakt képzéseket végeztem a témában. Több könyvet feldolgoztam, széleskörűen kutatok, folyamatosan képzem magam a témában, mind a magyar mind a külföldi szakirodalom és annak szélesebb spektruma is érdekel.

Nagy szenvedéllyel oktatom a kamaszokat, szeretem a velük kapcsolatos kihívásokat.

Tinijóga oktatóképzéseket tartok jógaoktatók részére, és idén ősztől testnevelők és sportszakemberek számára is összeállítottunk egy képzést, - egyenlőre titkos az együttműködő partner neve - mert az a célom, hogy minél több tinédzsernek tudjunk segíteni a jóga eszköztárával. 

 

47489373_367848357124974_5776006215913963520_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tinijoga.blog.hu/api/trackback/id/tr8914445798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása